Nasze włosy - naszewlosy

Temat: dobrobyt w tym kraju
Yakhub pisze: | Kto dziś jeszcze robi w kuchni kafelki O_O. ?? A co niby ma być? na przyklad na scianie, gdzie jest blat, a u gory szafki, to pomiedzy blatem a szafkami mozna a) ladna plyte z ladnego kamienia (granitu) polozyc (wtedy dobrze jest rowniez blat taki zrobic) b) dac tafle szklana (szklo biale-mleczne) i ja jestem sklonny do opcji "b"...
Źródło: topranking.pl/1743/dobrobyt,w,tym,kraju.php



Temat: Paskudne kafelki na ścianie w kuchni i korek - ???
Paskudne kafelki na ścianie w kuchni i korek - ??? Cześć, Mam w kuchni pomiędzy szafkami wiszącymi a stojącymi ok. 4 metrowej długości i 45 cm wysokości pasek typowo komunistycznych brązowo-żółtych kafelków. Wyglądają obrzydliwie, w niektórych miejscach szkliwo popękało, wytarło się, są jakieś nieusuwalne plamy... Płytki są matowe, chropowate. Jak myślicie, czy zdałoby egzamin takie rozwiązanie: Kupuję rolkę korka naturalnego, około 2-3 mm grubości i przyklejam go na kafelki (jakim klejem...??), ładnie przycinam żeby nigdzie nie odstawał i zabezpieczam jakimś woskiem albo czymś innym. Jak Wy to widzicie? :)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,217,20782977,20782977,Paskudne_kafelki_na_scianie_w_kuchni_i_korek_.html


Temat: Co na ścianę w kuchni????POMOCY!
Co na ścianę w kuchni????POMOCY! Mam problem - urządzam właśnie kuchnię i nie wiem co wybrać na ścianę pomiędzy blatem a górnymi szafkami. Czy: - korek (jak z wchłanianiem tłuszczu czyszczeniem trwałością po roku i jak się montuje) - szyba (j.w. + słyszałam że strasznie szybko się brudzi??) - płyta stalowa (np: tak az IKEA, j.w.) - a może po prostu kafelki??? - czy coś jeszcze???? Gazety oczywiście chwalą wszystko.... To moje pierwsze mieszkanie, u rodziców zawsze były kafelki, ale chciałbym spróbować też czegoś innego. Najważniejsza jest jednak trwałość (oczywiście oprócz wygladu i...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,7,44978375,44978375,Co_na_sciane_w_kuchni_POMOCY_.html


Temat: stół w kuchni - pytanie
stół w kuchni - pytanie Jak zabezpieczyć przed zabrudzeniami ścianę za stołem? Potrzebuje jakieś fotki. Ułożć jakoś fikuśnie płytki, tylko jak? Położyć jakiś ozodbny tynk.... Chciałam położyć kafelki tylko pomiędzy szafkami...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,7,57613938,57613938,stol_w_kuchni_pytanie.html


Temat: stan surowy - koszt wykonczenia
Ale moje są pi razy drzwi U mnie jest 4mb kuchni z czego szafki kuchenne stojące i wiszące mają "długość" 3,6m (blat na nich położony) - i nie ma żadnych załamań ... zaleje kuchnię wymieniasz jedynie zdejmowaną listwę która może a nie musi napęcznieć od wody - jeśli szafki stoją na podłodze szlag trafi ich boczki - plus dodatkowy do sprzątania jedną ręką ściągasz listwę z zatrzasków i masz dostęp do przestrzeni pomiędzy szafkami a podłogą) Jaki ciąg kuchenny ty musisz zabudować nie wiem u mnie 3,6 m kuchni kosztowało 10 000 pln (wliczjąc sprzęty) ty możesz mieć mniej szafek wiszących na korzyść stojących - trudno to skalkulować tak na oko. Możesz kupić meble najtańsze - średnio drogie - i najdroższe. Podłogi - parkiet (która klasa I - II - III, jaki materiał, dąb, jesion), panele, wykładzina, łazienka - kafelki są od 15 pln za metr do nieskończoności.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,25,33448154,33448154,stan_surowy_koszt_wykonczenia.html


Temat: 2 wątpliwości dotyczące kuchni-pomóżcie! :)
a nie poprobowalabys zabudowe zrpbic w ksztalcie litery L? Ja mam taka kuchnie w starym mieszkaniu, dluga i waska, okno na waskiej scianie. Zrobilam zabudowe w L, na pzreciwleglej scianie stolik na 1 nodze, dwa kzreselka, jasna podloga, szafki brzoza, tapeta granatowa w turkusowe ciapki i biale kafelki pomiedzy szafkami. U gory 3 lampy szeregowo. Kuchnia jest zalana sloncem, wiec moglam sobie pozowlic na takie eksperymenty. Nie wprowadzalabym 3 koloru, jesli kafelki maja byc oliwkowe, to sicna w podobnym kolozre, albo jasniejsza, albo ciemniejsza, bedzie pieknie z ta brzoza:)) Aha, taka zabudowa poparwi proporcje, gorne szafki w miare mozliwosci nie na calej dlugosci....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,22375333,22375333,2_watpliwosci_dotyczace_kuchni_pomozcie_.html


Temat: Kuchnia Fagerland
Kuchnia Fagerland Witam Własnie projektuję swoja pierwszą w życiu kuchnię wybór padł na Fagerland z Ikea choc przyznam ciężko było wybrać między Staad a tym.Mam pytanie do osób które może maja juz te kuchnie jaką wybrać podłoge i blat?Sciany będą w kolorze pastelowej brzoskwinii z Duluxa.Myślałam o jasnych kaflach w neutralnym kolorze delikatnie wpadających w brzoskwinię firmy Marconi - colorado beige ale nie wiem czy dać do tego jakies dekory czy nie warto ponieważ odległośc pomiędzy prawym a lewym ciągiem szafek to tylko 85 cm więc...no i blat spęza mi sen z powiek.Proszę...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,101641920,101641920,Kuchnia_Fagerland.html


Temat: Kuchnia Fagerland
Chyba najładniej fagerland wygląda na tle białych lub jasnokremowych ścian czterykaty.pl/czterykaty/51,97894,5803965.html?i=2 w połączeniu z białym blatem i białymi kafelkami pomiędzy szafkami. Jeżeli nie chcesz białych ścian, polecam pastelowy jaśmin duluxa.Ostatnio pomalowałam nim pokój z sosnowymi meblami i jest bardzo fajnie. Na fotoforum widziałam też bardzo ładną wersję tej kuchni z czarnym blatem , czarnymi uchwytami, piekarnikiem i okapem , ściany ,kafle na podłodze i pomiędzy szafkami były w odcieniach oliwkowej zieleni.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,101641920,101641920,Kuchnia_Fagerland.html


Temat: samoa tik & akacja
samoa tik & akacja Bardzo proszę o pomoc w wyborze kolorów do szafek kuchennych - dół samoa tik + parę szuflad akacja; góra akacja. Zastanawiam się nad 2 wersjami : 1. kafle podłogowe + pas kafli pomiędzy blatem a szafkami górnymi w jakimś szarym odcienu, ściany jakaś złamana szarością biel (trochę szpitalnie??) 2. kafle podłogowe + pas kafli pomiędzy blatem a szafkami górnymi w jakimś szarym odcienu, ściany w jakimś odcieniu oliwki. Blat pietra beżowa z granitowym zlewem. Pewnie wszyscy będą mi doradzali białe kafle na podłodze + biały pas kafli pomiędzy szafkami + biały blat, ale jakoś boję się tej bieli w kuchni :) Dodatkowo mam taki plan, aby położyć takie same kafle podłogowe w przedpokoju i w kuchni i również z tego powodu białe kafle raczej odpadają. Proszę o jakieś pomysły :) Kolor samoa tik : www.brwmielec.pl/15406.xml Kolor akacja : www.brwmielec.pl/15373.xml
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,97228051,97228051,samoa_tik_akacja.html


Temat: jaki kolor scian do turkuszowych szafek
jaki kolor scian do turkuszowych szafek witam, mam problem, w kuchni mam turkusowe szafki, na nich ciemno brazowy blat, pomiedzy szafkami sa jasno szare kafelki nie wiem na jaki kolor pomalowac...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,44408259,44408259,jaki_kolor_scian_do_turkuszowych_szafek.html


Temat: Meble kuchenne - prosze o porade
Meble kuchenne - prosze o porade Mamy już z Mężem projekt kuchni no i dylemat czy górne szafki ecri (może białe?) błyszczące czy matowe? Dodam, że górne szafki ecri mają być w ramie 3,5 cm w kolorze orzech. Doły kuchni w kolorze orzech z srebrnymi metalowymi rameczkami na drzwiczkach. Kafelki w kuchni mamy ecri z brązem - matowe. Pomiędzy górnymi półkami a dolnymi nie chcemy kafli - dajemy srebrne obicie ala blatowe z srebrnymi szynami pomiędzy. Chciałabym rozślwietlić jakoś tą kuchnie doradzcie coś.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,75038533,75038533,Meble_kuchenne_prosze_o_porade.html


Temat: kafelki, szyba czy tapeta na sciane
kafelki, szyba czy tapeta na sciane pomiedzy blatem a szafkami gornymi? ktore rozwiazanie jest jednoczesnie ladne i latwe w utrzymaniu czystosci? myslalam o szybie (pod nia np. tapeta ze wzorem), ale tesciowie wybijaj mi to z glowy twierdzac, ze bedzie b.ciezko utrzymac czystosc. wiem, ze sa specjalne tapety do kuchni, ale na chlopski rozum wydaje mi sie, ze zawsze moze sie zadrzec, odkleic itd. czy tradycyjne kafle to najlepsz wyjscie? kto z was ma ktores z tych rozwiazan i chwali je sobie albo tez... przeklina? a moze jeszcze cos innego?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,124,101561708,101561708,kafelki_szyba_czy_tapeta_na_sciane.html


Temat: mieszkania u Lubiczow
wcisniety w przepierzenie a teraz wyjechal na srodek salonu pomiedzy rozlozyste sofy i siedziska te ich domy i mieszkania to sa z gumy a nowe meble i wystroje wnetrz to krasnoludki...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,433,80261725,80261725,mieszkania_u_Lubiczow.html


Temat: Bruksela - mieszkanie do wynajecia
Bruksela - mieszkanie do wynajecia Do wynajecia od zaraz (17.10.2005) mieszkanie w Brukseli, ul. Philippe le Bon, stacja metra Malbaek, tzw. dzielnica EU. Mieszkanie dwupoziomowe, tzw. duplex, pomiedzy poziomami schody krecone. parter: przedpokoj, kuchnia, salon, toaleta 1-sze pietro: 3 sypialnie, 2 lazienki, toaleta Wyposazenie: szafy zabudowane w sypialniach i przedpokoju + lustro, szafki kuchenne i lazienkowe + lustra Kuchnia: sprzety nowe, dobre marki - zmywarka, pralka, mikrowela, piekarnik elektryczny, kuchenka gazowa 4 palniki Ogrzewanie: gazowe, piec 2-funkcyjny, Podlogi: przedpokoj, kuchnia, lazienki - kafelki, salon - panele, sypialnie - wykladzina podlogowa Balkon, taras, ogrod,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,9,30616742,30616742,Bruksela_mieszkanie_do_wynajecia.html


Temat: Plytki - mozaika na siatce
A mi sie juz udalo kupic wreszcie kafelki do kuchni. Na Bartyckiej znalazlam to czego potrzebowalam. Niestety w sklepie odeszla mi odwaga wydania prawie wszystkich pieniedzy ,ktore nam zostaly na koncie i mozaiki kupilam tylko troszke. Wybralismy malenka bialo-perlowo z tubadzina i dotego bialy jasiek z opoczno. Na scianie pomiedzy szafkami mamy pas 6 plytek jasiek a posrodku paseczek tak na 4...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15858,15161027,15161027,Plytki_mozaika_na_siatce.html


Temat: lepszy dom
Schowek na miotłę, wiadro,ścierę koniecznie tam gdzie najczęściej używane czyli w kuchni albo tuż przy niej - u mnie niecałe 4 m od kuchni okazało się za daleko. Polecam matowe kafelki ... przemyśleć położenie gniazdek w kuchni pomiędzy blatem a szafkami kuchennymi - ja chciałam w środku i teraz mikrofalówka się nie mieści. Tuż pod szafkami - mogą być problemy z dodatkową półką na drobiazgi lub relingiem, przy blacie - łatwo zalać i trudniej obsługiwać ... Polecam ukryte gniazdka w meblach lub nad szafkami na stały sprzęt w kuchni lodówka,zmywarka,kuchenka, okap itp
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,49213,81129170,81129170,lepszy_dom.html


Temat: projekt AGATKA - proszę o wskazanie wad
Proszę bardzo. Wiatrołap za mały, jak cię odwiedzą znajomi z dwójką dzieci, to będą musieli rozbierac się na raty, klucząc pomiędzy butami domowników. Kuchnia!!? Gratuluję projektantom! Lodówka +szafka(zmywarka?)45cm + zlew80cm+ szafka60cm+ ... i "usiądź" w myślach przy kominku.Z jednego fotela widok na drzwi od wiatrołapu, z drugiego widok na zlewozmywak. Bardzo romantyczne! A! Przed kominkiem potrzeba 60cm czegoś niepalnego. Przeciągnij granicę kafli z kuchni tak, żeby otoczyły kominek. Fajna podłoga wychodzi.Nie? Rozwiązaniem są kafle na całym parterze. Chcesz tak? Góra> Pokoje! Nie ma miejsca na szafy. Jak widac projektant w ogóle szaf nie przewiduje. ... rodziny? Jak duża powinna byc szafka, na wszystkie wasze buty? (powinna byc odzielna, bo potem płaszcze śmierdzą). I po co ci balkon od frontu? Będziesz na nim suszy pranie, czy pijac...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,156,70639153,70639153,projekt_AGATKA_prosze_o_wskazanie_wad.html


Temat: Czy dobrze liczę koszty?
nowoczesna biała (lakierowny mdf)z lodówką inox, sprzęt whirpool zmywarka, okap szklany, mikrofalówka, piekarnik zabudowane w pionie, pomiędzy szafkami inox, biały stół, 6 skórzanych krzeseł Salon - sofa narozna, duża, biała skóra, ... szuflady, z tyłem, bez przodów) Gabinet - zabudowa 1 ściany (półki i szuflady) biały mdf, szklane biurko, krzesełko ze skóry Przedpokój - mały biały element plus duże lustro. Łazienka - kafle duże jakby kamienne, białe, prysznic kwadratowy szkalny bez ram, wanna prostokątna szeroka na 2 osoby i ok 180 cm długa, wc i umywalka prostokątne (np. Roca). Baterie deante cubic. Lustro, szafka ... kina domowego). Wtedy ja biorę firmę, która zrobi kuchnię, stół, zabudowę gabinetu, garderoby, przedpokoju, Następnie kupuję sofę, łóżko, stół do salonu, krzesła do jadalni, biurko, krzesełko i wprowadzam się. Liczę tak: ... oświetlenie w całym mieszkaniu (lampy nowoczesne z Komy) - ok. 70 tys - kuchnia 50 tys - salon sofa plus stół, krzesła i element (kino mamy) - 15 tys - łazienka...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,217,65343458,65343458,Czy_dobrze_licze_koszty_.html


Temat: jakie fronty do kuchni
jakie fronty do kuchni Witam Zastanawiam się nad dwiema opcjami, które mam nadzieję będą załączone na zdjęciach. wanili z czekolada jest doość klasyczna obecnie i trochę jej już dużo (za dużo) wszędzie. ten drugi front wydaje mi się bardziej ciekawy, tym bardziej, ze znalazłam do niego płytki, które mi się bardzo podobają. te czekoladowe płytki mają być tylko w dwóch pasach - pierwszy przy zwiańczeniu dolnych szafek, drugi przy końcówce górnych szafek, pomiędzy nimi będą 3 albo 4 rzędy jasnych płytek. problem jest jednak taki, ze kuchnie mam od strony północno wschodniej co ... ze na podłogę mają isć też kafle jasne takie same jak te co sa na zdjeciu, tylko duze. chciałabym, zeby kuchnia była ciepła i słoneczna, dlatego pomyślałam,. ze sciany, na których sa szafki pomalowałabym na jakiś mkocno brzoskiwniowy kolor (np. jesień brzoskwiniowa nobilesa albo mandarynka dekorala) a pozostałe ściany jesienią morelowa nobiles albo złocista morela dekorala. Wanilia i czekolada dosć standardowe, ale ... musze coś wybrać. ten ( nie wiem jaki to kolor może kawa z mlekiem) front wydaje mi sie bardziej oryginalny, ale boję się tej szaro burości i ciemności w kuchni poradźcie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,76962928,76962928,jakie_fronty_do_kuchni.html


Temat: Coś dziwnego w domu -absurdy,pomysły...
Wymyśliłam sobie 'miękkie' przejście pomiędzy kafelkami z korytarza/otwartej kuchni na pokoje, z parkietem. Bez długich, prostych cięć (które 'grodzą' pomieszczenia), bez stopnia (wysokość parkietu i wysokość kafelkow - różnica jakichś 2 cm). Podłoga miała być jedną, 'symbolicznie' podzieloną powierzchnią. Wynalazłam kafelki o identycznych rozmiarach i podobnych strukturach (prążek rodzaj żyłek czy czegotam), a w trzech kolorach - ciepły brąz, pomarańcz i słonecznikowy ... łazience kafelki są żółte, parę brązowych 'prowadzi' do wanny i wc. Wejście do sypialni jest podobnie 'zębiaste'. Kafelki leżą też, wąskim pasem, pod drzwiami tarasu - super praktyczne. Ten sam gres ... kranem (wyciągany prysznic) oraz jedną ścianę wykafelkowaną - taka 'kuchnia czarownic'. Wszelkie pranie bardzo brudnych rzeczy, czyszczenie, poważne zmywanie odbywa się właśnie tam. Do łazienki i ciemni prowadzą drzwi 'książkowe', łamane ... idealne 2 w 1. Kuchnia jest jednym wielkim wynalazkiem, bo miejsca było mało, a ja chciałam wszystko i superfunkcjonalne. Klasyczne L, wciśnięte na bardzo nieduże wymiary. Mam dwa duże blaty robocze (plus jeden 'barowy'), wielką lodówkę, piecyk, mikrofalę i płytę, oraz gigantyczny zlew, poza tym mini-kredensik, sporo szafek - głównie głębokie szuflady, i barek z póleczkami na wino. Najciekawsze rozwiązanie to mikrofalówka...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,43732,85616006,85616006,Cos_dziwnego_w_domu_absurdy_pomysly_.html


Temat: troche fotek...
scianie pomiedzy szafkami w kuchni sa male, cudowne, marmurowe subway style tiles, matowione, tubmled, biale z szarymi zylkami) stolarka jest nowa, wzorowana na oryginalna, ktora polegla podczas wymiany okien nie mialam niestety wplywu na ulozenie kafli w lazience (gdzie tez moje ulubione znalezisko-lustro kiepsko wyszlo na tym zdjeciu) i na szafki w kuchni, po prawej, przy oknie - w zalozeniu byly o ... kolumna/maszkarek pomiedzy jadalnia i 'salonem' zostanie potraktowana, gwozdziami, lancuchami, itp. i wybielona (z postarzaniem) - dzieki niebiosom, ze udalo mi sie przebic z tym pomyslem, przy poparciu lokatora he he, bo ... jako gabinet), lazienke, kuchnie, jadalnie/pokoj dzienny i garderobe, w ktorej sa tez pralka i suszarka (garderobe instalowal moj maz, jako ze jest to taki sam system, jak w naszej sypialni )...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,43139,57965730,57965730,troche_fotek_.html


Temat: jak wygladaja wasze kuchnie?
W sumie jest dosc spora a kompletnie nie ustawna. Do kuchni wchodzi sie z korytarza i z jadalni (wahadlowe drzwi, swietna sprawa), a z kuchni do spizarni i tzw servico, czyli gospodarczej kanciapy, gdzie sa dwa pomieszczenia i maciupka lazienka (pomieszczanie dla sluzby) Wiec tak, wchodzac do kuchni z korytarza po lewo na jednej scianie wejscie do spizarni i servico, kawalek szafki naroznej z blatem. Naprzeciw okno w widokiemna sad, pod oknem zlewozmywak plus szafki z blatami, po prawej znow narozna szafka, kuchenka szesciopalnikowa i mala szafka blatem, drzwi do jadalni, te wahadlowe. Z tylu pomiedzy drzwami z korytarza i wahdalowymi do jadalni kawalek wolnej sciany gdzie ma stanac stol, szukamy odpowiedniego w rozmiarze juz ponad rok. Szafki wiszace sa tylko na jednej scianie, ... plyta meblowa, blaty udajace granit Posrodku duzo wolnego miejsca, ale nic tam nie postawie, zbyt duzo drog komunikacyjnych Kafelki na scianach szare z ozdobnymi listwami o temtyce kuchennej, na podlodze popularne tutaj male kafelki w bordowym kolorze, ktorymi jest wylozony i taras i jadalnia i living i korytarz. Cholerstwo straszne do utrzymania, bez polerki ani rusz, wiec przykrylismy co sie dalo Spizarnia ... mialam zdjecia ale nie moge ich znalezc. Powinny byc tez poprzedniej kuchni, ktora byla tragiczna. Za to ta w domu za Wielka Woda jest idealna I w kolorze i w wystroju,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,48129,88193526,88193526,jak_wygladaja_wasze_kuchnie_.html









Formularz

POst

Post*

**Add some explanations if needed