Nasze włosy - naszewlosy

Temat: Stare czasy
No to dla fanów przeszłości mam starą (aktualną) pioseneczkę z lat 60-ch :-) piosenka o kaczuszkach POLECAM! Jakby coś, to mam tego trochę :-) "Kaczuszki są nieduże, bo tak już w życiu jest." :-) " A ty masz krótkie nóżki, jak zwykle u kaczuszki." :-)
Źródło: zyrardow24h.pl/index.php?showtopic=905



Temat:
V.A - Piosenki imieninowe, 192kbps, 92mb 01-sto lat 02-pije Kuba 03-zabawa u Bronci 04-przepijemy naszej babci domek cały 05-za_zdrowie_pan 06-co musi być 07-ferajna 08-wszystkie rybki 09-mała błękitna chusteczka 10-czerwone jabłuszko 11-stare wino 12-bal na gnojnej 13-o północy się zjawili 14-wiązanka góralska 15-chachary 16-biały mis 17-czarny alibaba 18-cztery razy po dwa razy 19-czas do domu czas 20-góralu 21-kaczuszki 22-teściowo ty stary rowerze Tresć...
Źródło: laplinka.pl/index.php?showtopic=24036


Temat: Inny Świat zabawa forumowa
Wszyscy pogineli z wyjątkiem zespołu PedoFeel, którego członkowie nie wiedzieć z jakiej przyczyny postanowili zbudować łódź z gumowych kaczuszek. Płyneli tak sobie na swojej łódce po bezkresnym oceanie jaki powstał po powodzi, a lider zespołu Piotr Rzeżucha aka Zbokoo śpiewał ich ulubioną piosenkę: Chodź tu do mnie, ściagaj spodnie, przy mnie bądź, aaa, przy mnie bądź. A teraz chodź tu do mnie,ściagaj...
Źródło: forum.ks-ekspert.pl/index.php?showtopic=122004


Temat: Eurowizja 2006
Kiedyś modna była taka piosenka. całej nie pamiętam, ale szło jakoś tak: .Kaczuszko, kaczuszko, kaczuszki są nieduże i mają krótkie nóżki, jak zwykle u kaczuszki. Może to byłoby dobre? Mnie ich3 nie przeszkadzają, lubię ich piosenki. Co do charczenia. Edit Piaf (nie jestem pewny co do pisowni) też miała głos kontrowersyjny, a jednak to było coś. Niech ktoś sam spróbuje tak zaśpiewać...
Źródło: zyrardow24h.pl/index.php?showtopic=476


Temat: Muzyka
A slyszeliscie taką fajna piosenke jak "Kaczuszki" ? Czasami na weselach puszczają albo innych tego tupy zabawach , tutaj daje link do niej... [hide]http://www.lublin.mm.pl/~hiltitech/mp3/Kaczuszki.rar[/hide] To jest legalna piosenka wiec moge robic...
Źródło: blueforum.eu/viewtopic.php?t=128


Temat: EXODUS BAND
mi sie przypomnialo, ze to malenstwo zeszlo do nas ze sceny z mikrofonem i wszyscy sobie moglismy pospiewac jakies tam pierdoly, chyba kaczuszki i dla dzieci;)) Byl niezly ubaw. Jesli zastanawiacie...
Źródło: wesele.nethit.pl/viewtopic.php?t=6189


Temat: Cytaty
bo przyjdzie kaczorek rozepnie rozporek i wyjmie coś podobnego do paluszka, i wyjdzie sześć kaczuszek!!!
Źródło: forum.zielonawieza.pl/viewtopic.php?t=508


Temat: Dziwne rzeczy..
lubię. 4. Ostatnio nucę "Kaczuszki" w różnych okolicznościach Ale to głównie dlatego, że czekam, aż PiS mnie zamknie za to 5. Grając w gry komputerowe często komentuję posunięcia wroga, czasami (szczególnie...
Źródło: forum.bestiariusz.pl/viewtopic.php?t=1036


Temat: Hipnoza Sceniczna - Ciekawe sugestie hipnotyczne
Proponuję min. * Taniec - puszczasz wybraną muzykę a pacjenci tańczą do jej rytmu. Ja w pokazie wykorzystałem min. ,,Kaczuszki", ,,Do you love me" oraz ,,Nad pięknym modrym Dunajem". Zapewniam Cię - przy dobrym doborze piosenek może to być najlepszy punkt programu :) * Most Kataleptyczny - wywołuje emocje wśród widowni, szczególnie gdy usiądą na hipnotyzowanym. Jeżeli upewnisz się co do głębokości...
Źródło: forum.e-hipnoza.pl/viewtopic.php?t=189


Temat: Czego słuchacie?
... hitów (szczególnie druga kaseta jest świetna xD). Wielbię też pseudopiosneczki śpiewane przez stwory z "Sezamkowego Zakątka" (leci na minimini - "C jest jak ciacho" i "Odłóż kaczuszkę" niezaprzeczalnie rządzi ;)). Nie...
Źródło: forum.mirriel.net/viewtopic.php?t=1663


Temat: [ P ] Pan Severus - CAŁOŚĆ
... miał kaczuszkę? Ten fragment dobrze mi sie czytał przy słuchaniu podkładu muzycznego - piosenka "You can leave your hat on"
Źródło: forum.mirriel.net/viewtopic.php?t=456


Temat: ABI I STAS-czyli nocne polakow o alkowie rozmowy
heheh a wam tylko keks w głowie ja tylko poszłam odpocząć tak tak nie tłumacz się teraz pamietam taką piosenkę z dzieciństa o kaczuszce kaczuszko, kaczuszko schowaj się pod łóżko bo...
Źródło: arytmiaserca.pl/viewtopic.php?t=84


Temat: Jak on ją postrzega.
...
Źródło: tarotnet.pl/forum2/viewtopic.php?t=1033


Temat: FRANCJA : Jessy Matador (Allez Ola)
A dla mnie ciągle ścisłe top 5 z parciem na tegoroczny numer 1. Póki co piosenka mnie jeszcze nie zawiodła, nie wiem, czy nie zmieni się to w trakcie występu. Ta piosenka najbardziej mi podchodzi z tegorocznego Big 4 (choć hiszpański walczyk i kaczuszka z Niemiec też ostatecznie być mogą). Nie zgadzam się z odniesieniami do Słowacji, bo akurat utwór francuski nie ... mimo że rok temu tak samo trzymałem kciuki za Patricię, to się wcale nie musi wykluczać. Chciałbym bardzo, żeby to Francja w tym roku okazała się zaskoczeniem i z pozycji piosenki...
Źródło: escforum.pl/viewtopic.php?t=3647


Temat: Najgłupsza piosenka jaką w życiu słyszeliście ;D
Mnie wkurza Waka Waka,Round & round Sel Gomez i wgl piosenki Biebera,też ta piosenka co na weselach leci chyba kaczuszki hehehe
Źródło: ola.galeria.glitery.pl/forum/viewtopic.php?t=36190


Temat: Znawca wszystkich rodzajów muzy poszukiwany
znam, ale w mojej wersji jest "kaczuszka ma w dzi??b"... zdawaÂ?o mi si??, Â?e to puenta tej piosenki...
Źródło: ot.vdl.pl/viewtopic.php?t=20


Temat: Tytuł (o 2 naprawdę się źle myśli - Jeżu z Sally rozmawia)
" />bo Ten Pan, Który Śpiewa, ma głos jak kaczuszka. Ale piosenka jest fajna i wpada w ucho. Dawaj ten oryginał, a nie..
Źródło: akson.sgh.waw.pl/samorzad/forum/viewtopic.php?t=5594


Temat: w Telatynie wójt z Zamościa
" />Dla kaczuszki piosenka z dedykacją - http://minawia.wrzuta.pl/audio/4qsNRP8D ... szka_i_mak
Źródło: tomaszow.net.pl/forum/viewtopic.php?t=36525


Temat: 1400(29.11.2008)JUBILEUSZOWE
Ta kaczuszka Duffy mnie lekko irytuje z każdą kolejną piosenką...
Źródło: wforum.lp3.pl/viewtopic.php?t=3097


Temat: Materiały w głównym wydaniu "Faktów"
OglÂądaÂł ktos moÂże Fakty, w których byÂł mteriaÂł o zespole Grupa TrzymajÂąca wÂładzĂıź?? Maja zaczepiste teksty.. Faworytem jest Kaczor i kaczuszki Ma ktoÂś moÂże ten materiaÂł, albo dostĂıźp do ich piosenek?...
Źródło: tvnfakty.pl/forum/viewtopic.php?t=235


Temat: czego obecnie sluchamy, co wyraża nasze samopoczucie?
Akon Mr.Lonely - słowa sprzeczne z moim nastrojem, ale wciąga mnie rytm, no i śpiewa w tej piosence mój gumowy kaczuszek....
Źródło: forum.tkk.pl/engine/viewtopic.php?t=10084


Temat: Zbiór piosenek dla dzieci -fasolki
W paczkach znajdują się takie piosenki jak: Fasolki - A Ja Rosnę.mp3 Fasolki - A Ja Wole Moja Mame.mp3 Fasolki - A To Jeż.mp3 Fasolki - Ale Leń.mp3 Fasolki - Bal ... Fasolki - Czarownica Z Księżyca.mp3 Fasolki - Czuję Głód.mp3 Fasolki - Domowa Piosenka.mp3 Fasolki - Domowe Przedszkole.mp3 Fasolki - Duchy Łakomczuchy.mp3 Fasolki - Dżdżownica Jazz.mp3 Fasolki - Fantazja .mp3 Fasolki - Fantazja_(Psychophaze_Dnb_Rmx).mp3 Fasolki - Fasola.mp3 Fasolki - Gumisie Poland.mp3 Fasolki - Jagódki.mp3 Fasolki - Kaczka Dziwaczka.mp3 Fasolki - Kaczuchy.mp3 Fasolki - Kaczuszki.mp3 Fasolki - Kapelusz Usmiech Mistrza.mp3 Fasolki - Kapelusz Usmiechmistrza.mp3 Fasolki...
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=399607


Temat: Użytkownicy nastolatka od A do Z
... się od Mamy, chodziłam z Nią nawet do łazienki ^^ Ulubiona piosenka: Kaczuszki, no wiecie, taka melodia i wtedy się tak tańczyło śmiesznie kaczo tak ;) Obciachowy strój: sweter z wielkim...
Źródło: alk1b40.nastolatek.pl/forum/viewtopic.php?t=3519


Temat: Zlote Lata-Polskie Przeboje Lat 50
http://images3.fotosik.pl/306/2f4fddca243d7b94m.jpg http://images1.fotosik.pl/316/838c4bf3d8e79557m.jpg CD1 . 01. Piosenka Prawde Ci Powie 03:09 02. Pamietam Dni 03:41 03. Rozstanie Z Morzem 03:08 04. Piosenka Kubanska 02:19 05. Kasztany 03:49 06. Zakochani 03:03 07. Serduszko ... Malym Kinie 03:20 08. Romeo 03:05 09. Zabka I Mis 03:05 10. Oddaj Mi Kazdy Dzien 03:11 11. Moj Pierwszy Bal 03:13 12. Posluchaj Oto Cza-Cza 03:56 13. Piosenka Stacha Matysiaka ... Zabraknie 03:06 02. Nie Ma Kwiatow Dla Marianny 03:10 03. Kolorowa Cza-Cza 03:18 04. Tylko Serce Nie Usnie 03:59 05. Parasolki 03:34 06. Kaczuszka I Mak 04:36 07. W Zielonym Zoo ... Piosenka Z Przedmiescia 02:16 20. Kalinowe Serce 02:43 21. Cala Sala Spiewa Z Nami 02:23 22. Zloty Pierscionek 03:37 23. Dzisiaj, Jutro, Zawsze 02:30 24. Tbilisi 02:50 . . CD4 ....
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=41983


Temat: ZŁOTE LATA - Polskie przeboje lat 50 i 60
http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/wt7178_zloteLata.jpg CD1 01-Rena Rolska - Piosenka prawde ci powie 02-Mieczyslaw Fogg - Pamietam dni 03-Marta Mirska - Rozstanie z morzem 04-Janusz Gniatkowski - Piosenka kubanska 05-Natasza Zylska - Kasztany 06-Jan Danek ... Kurtycz - Piosenka Stacha Matysiaka 14-Marta Mirska - Wesoly pociag 15-Bogdan Niewinowski - Zakochalem sie niechcacy 16-Ludmila Jakubczak - Tylko raz 17-Leonard Jakubowski - Pewnie mila zapomnialas 18-Natasza Zylska - Deszczowy ... - Tylko serce nie usnie 05-Maria Koterbska - Parasolki 06-Mieczyslaw Wojnicki - Kaczuszka i mak 07-Ludmila Jakubczak - W zielonym zoo 08-Cezary Fabinski - Nie powiem ci nic 09-Violetta Villas - ... Wojnicki - Piosenka z przedmiescia 20-Kalina Jedrusik - Kalinowe serce 21-Jerzy Polomski - Cala sala spiewa z nami 22-Rena Rolska - Zloty pierscionek 23-Bogdan Lazuka - Dzisiaj, jutro, zawsze 24-SlawaPrzybylska -...
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=429301


Temat: Zabawy oczepinowe
... Pociąg taneczny przez Europę( orkiestra gra różne europejskie tance, tam gdzie zatrzymuje się tzw. pociąg, np. walc w Wiedniu, grek Zorba w Grecji, kaczuszki, polka itd).
Źródło: wesele.nethit.pl/viewtopic.php?t=4307









Formularz

POst

Post*

**Add some explanations if needed