Nasze włosy - naszewlosy

Temat: Brak cennikow
Theli <pisz_na_gos@wp.plnapisał(a): Urzadzam kuchnie. Nie stac mnie na bardzo drogie meble, ale mimo wszystko cos lepszego niz BRW. Wchodze do salonu (w sumie to do kilku, wszedzie bylo podobnie), ktory na ... zmieniło od czasów mojego robienia kuchni - jeszcze domagali się 500 PLN za "zrobienie projektu". Informacja, że "projekt" to ja mam zrobiony, chcę się po prostu dowiedzieć, ile kosztuje 1 x szafka na piekarnik, 2 x szafka 40 cm, 1 x szafka 30 cm... etc. wywoływała nieomal zgorszenie. (IKEA rządzi jeżeli chodzi o stosunek jakości do ceny przy meblach kuchennych.)
Źródło: topranking.pl/1744/brak,cennikow.php



Temat: Meble kuchenne z giełny w Pruszczu
zenon pisze: Czy jesteście zadowoleni z kupna zamówionych mebli na giełdzie w Pruszczu? Przymierzam sie właśnie do kupna mebli kuchennych i poza tym do mebli do sypialni. Czy możecie kogoś polecić ... kuchni liczą ok 750-850 zł za metr bieżący. Trochę dziwny przelicznik, bo jesli chcę wysoką szafę, to tyle samo kosztuje, co niska szafka, mimo że mają tą samą długość? Na co trzeba uważać przy takich zamówieniach? Polecam jednak kuchnię z IKEA. Michał
Źródło: topranking.pl/1754/meble,kuchenne,z,gielny,w,pruszczu.php


Temat: kuchnia z IKEA, warto
Właśnie jestem w trakcie samodzielnego montażu takiej kuchni z Ikea Nexus miodowy-brąz. Mam ok 20 szafek plus blat jasny kosztowalo nie to koło 9 tys, w tym mam narozne dolne szafki ... Można zaprojektować kuchnie na stronie Ikea pote isć z tym do sklepu skonsultować. Potem może podjechać gosć z ikea na odierzenie kuchni koszt 100 zł- zwrotny jeśli zakupi się u nich meble, zwracają kasą w postaci bonu na zakupy. Złożyć sameu też można tylko tzreba duzej staranności i dokładności. Ekipa z ikea za zlozenie mebli bierze 70 zl od szafki. Pozdrawiam p.s mialam o tyle db ze pod kolo fontu mebli kuchennych zakupiłam również komplet stół+ krzesła do jadalni:)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,7,98906792,98906792,kuchnia_z_IKEA_warto.html


Temat: biale meble kuchenne i biale blaty?
biale meble kuchenne i biale blaty? orpocz tego kafelki chyba tez sa biele... za bardzo nie moge iich wywalic bo mieszaknie nie jest nasze... jak narazie myslimy o ikea adel bialych, ... tymi meblami,ale mialam kiedys taki stol ,ktory po kilku miesiacach oddalam choc malo nie kosztowal,nie mam czasu na dopieszczanie paierem ciernym i oliwienie:)mam tez male dziecko i sama jeste roztrzepana i...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,7,77261118,77261118,biale_meble_kuchenne_i_biale_blaty_.html


Temat: Sofa Beddinge z Ikea -> ostrzegam!!!
RPisząc,że Ikea jest tania, miałem na myśli to, że poszczegolny asortyment można kupić w różnej wersji cenowej, kanapa tańsza, jak dla mnie, choć nie jestem szwedzkim studentem i droższa, dla bardziej zamożnych. Jeśli chodzi o meble kuchenne, to sądzę, że są one w przyzwoitej wersji cenowej ( 5 -7 tys. zł) i dość atrakcyjne. Jeśli ktoś chce luksusu w stylu 'Boki i fronty lakierowane" super wykończenie ... itp., to takie w salonach luksusowych kosztują 30 tys. zł. Więc twierdzę nadal, że dla niezamożnego klienta Ikea jest atrakcyjna. I nie śmiem porównywać stylu Ikea z meblami Art Deco, czy w podobnym stylu, bo nie o to chodzi. Przed kupnem można mebl dokładnie obejrzeć, a na kanapę nawet położyc się.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,7,67703380,67703380,Sofa_Beddinge_z_Ikea_62_ostrzegam_.html


Temat: Sofa Beddinge z Ikea -> ostrzegam!!!
moze tak... ikea to taki "McDonald" dla tych co nie maja pomyslow. Meble z IKEI to ogolnie srednia jakosc..raczej na jednorazowe zmontowanie. Mialem regaly Billy w starym mieszkaniu. PO kilku latach (5) zrobily sie zolte. Pomyslalem, zeby je pomalowac po przeprowadzce, ale czesc z nich po prostu nie dala sie ponownie zmontowac, sruby byly za lozne. Ogolnie unikam IKEI... kupilem kilka mebli, bo po zakupie mieszkania nie chcialem brac kolejnego kredytu na lepsze meble, ale je powoli wymieniam na cos o lepszej jakosci i wytrzymalosci. Tak wiec jezeli kogos stac na cos lepszego niz IKEA to powinien od razu postawic na jakosc a nie na cene. > na myśli to, że poszczegolny asortyment można kupić w różnej wersji > cenowej, kanapa tańsza, jak dla mnie, choć nie jestem szwedzkim > studentem i droższa, dla bardziej zamożnych. Jeśli chodzi o meble > kuchenne, to sądzę, że są one w przyzwoitej wersji cenowej ( 5 -7 > tys. zł) i dość atrakcyjne. Jeśli ktoś chce luksusu w stylu 'Boki i > fronty lakierowane" super wykończenie ... itp., to takie w > salonach luksusowych kosztują 30 tys. zł. Więc twierdzę nadal, że > dla niezamożnego klienta Ikea jest atrakcyjna. I nie śmiem > porównywać stylu Ikea z meblami Art Deco, czy w podobnym stylu, bo > nie o to chodzi....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,7,67703380,67703380,Sofa_Beddinge_z_Ikea_62_ostrzegam_.html


Temat: Kuchnia z IKEA
Gość portalu: grzesiek napisał(a): > taka to zwykle jakość ikei, niestety, a ceny nie przystają do niej. > Poszukaj może jeszcze trochę.... IKEA ma IMHO bardzo dobry stosunek jakości do ceny - jeżeli chodzi o meble kuchenne. Moja kuchnia kosztowała ok. 4k PLN, w studiach meblowych ceny takiego zestawu zaczynały się od 7. Montowaliśmy sami (płyta, piekarnik, zmywarka i okap do zabudowy),...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,25,4091450,4091450,Kuchnia_z_IKEA.html


Temat: Meble IKEA
Artur, z tym MC'Donald's - to nie calkiem, w Germanii zetsaw kosztuje powiedzmy 10 DM a u nas 10 PLN - wiec u nas jest taniej. A z reszta produktow typu meble, elektronika to u nas jest 2 x drozej...no ale nie o tym tu mowic...przeciez nikt nie bedzie wiozl mebli kuchennych czy lozka z Berlina...a jak mu jeszcze clo dowala na granicy to juz bedzie komplet. Ja mam kilka mebli z IKEI w mieszkaniu ktore wynajmuje - i moge powiedziec ze meble typu stolik pod telewizor, krzesla, stol, szafka - spoko stoi ... Jesli chodzi wiec o proste meble to mozna kupowac...ale cos bardziej zlozonego to po roku wysiadzie....szczegolnie uwazajcie na meble kuchenne, tutaj bardzo wazne sa zawiasy, wszystko co ma pracowac....urwie sie i juz jest klopot. Pozdrawiam IKEA Management Team :-)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,25,207340,207340,Meble_IKEA.html


Temat: Kuchnia IKEA - polecacie?
beton44 napisał: > Czyżby ten tak zwięźle /doceniam zwięzłość wypowiedzi/ wypowiadający się "mif" > miał coś wspólnego z jakimś szumnie nazywanym "Studiem mebli kuchennych"? Tez tak pomyslalam. Moja szwagierka ma meble z Ikei już 2 lata i jest bardzo zadowolona. Pozatym te meble wyglądają ladnie i są inne a na zamówienie robią wszystkim na jedno kopyto. Chociaz co prawda ja też będe miala robione meble przez stolarza ale tylko dlatego, że do najbliższej ikei mam jakies 300 km. Jednak mój stolarz robi mi dokladnie na wzór Ikei. Zażyczylam sobie również porządne uchwyty i niewiem jak to się nazywa ale samodomykające się zawiasy do szuflad. Ale jeżeli to prawda że w Ikei 14 m kuchni kosztuje 7000 zl to faktycznie cena jest konkurencyjna bo moje 10m ma kosztować 8500 zl. Chociaż prawdę mówiąc gdy robilam sobie wycenę mojej kuchni w programie Ikea wyszlo mi 8000 zl tylko że ja patrzylam na Faktum.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,34252836,34252836,Kuchnia_IKEA_polecacie_.html


Temat: Meble kuchenne- czy ktos moze polecic ok chorzowa?
Czy meble kuchenne > naprawde musza kosztowac 8 tys i wzwyz??? To zależy ile metrów i z czego chcesz mieć fronty. Ale mniej więcej tak! Ja byłam w kilku salonach, sklepach, łącznie z Ikeą i po wszelkich wyliczeniach wybrałam to www.keja.rsl.pl/index_pl.html
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,78685354,78685354,Meble_kuchenne_czy_ktos_moze_polecic_ok_chorzowa_.html


Temat: biała kuchnia wysoki połysk - rady poszukuję
wielką mebli kuchennych IKEA jest: prostota montażu, mozliwość stosunkowo taniej zamiany frontów bez zmiany "bazy", tj. samych szafek, niezawodność (wszystko jest regulowane). Mam kuchnie w meblach IKEA od kilku lat, szafki dokupowalam w kilku podejściach (w miare przyplywu gotowki), potem za nieduże pieniądze wymienilam fronty i kuchnia wciąż jak nowa. Blat robilam na zamówienie, niewiele kosztowalo. Aaaa! jeszcze jedna uwaga: połysk w...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,80085019,80085019,biala_kuchnia_wysoki_polysk_rady_poszukuje.html


Temat: blat dębowy z ikei do kuchni czy warto?
Gość portalu: tosia napisał(a): > stoję przed wyborem blatu do kuchni, zdecydowalam się na zakup mebli > kuchennych z ikea, bardzo podobają mi się blaty drewniane zwłaszcza > dębowy ale zastanawiam ... się > podzielić swoimi doświadczeniami z dębowym blatem ikea byloby super, > z góry dziękuję Mam już całkiem spore doświadczenie z blatami więc to wygląda tak: - jeśli blat do kuchni ... jest tańszy i trzykrotnie twardszy od dębu, w castoramie jeśli dobrze pamiętam blat 60x200x28 kosztuje 230zł
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,84506678,84506678,blat_debowy_z_ikei_do_kuchni_czy_warto_.html


Temat: IKEA planuje w Polsce wielkie inwestycje
Gość portalu: Ala napisał(a): > Jak to mówią: > > "Meble na lata.... 2 lata" Myślę, że można IKEI zarzucić parę innych rzeczy, ale z tymi dwoma latami po prostu przesadziłaś. Mam dwa meble z IKEI które w tym roku skończyły 10 lat i jakoś nie mają ochoty się rozlecieć. Przyznam natomiast, że denerwuje mnie trochę nabożny stosunek części naszego społeczeństwa do IKEI. Zero obiektywizmu, a IKEA to nowa religia. Dla jednych Bóg dla innych Szatan. Natomiast jeżeli wisząca szafka kuchenna z porządnymi zawiasami w typie Blum-a z frontem z matowego szkła kosztuje w IKEI 355,- zł (Factum 92 cm z frontem Rubrik), a identycznie wykonana szafka w tzw "Studiu mebli kuchennych" kosztuje 800 zł to w momencie gdy potrzebowałem 2 takie szafki wybór...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,30,90086475,90086475,IKEA_planuje_w_Polsce_wielkie_inwestycje.html


Temat: co z Ikei ( a co bron noze nie)?
... nie przenikają zapachami. Odradzam również tanie patelnie pokryte pseudoteflonem, który już po kilku smażeniach zaczyna odchodzić jak ta lala. Jestem ponadto szczęśliwą posiadaczką mebli kuchennych IKEA z frontami z litej sosny...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,77,13729190,13729190,co_z_Ikei_a_co_bron_noze_nie_.html


Temat: Płyta indukcyjna Whirlpool IKEA
Witajcie, ja mam w swojej kuchni płytę indukcyjną, piekarnik i mikrofalę Whirlpool for Ikea. Jak dotąd żadnych problemów, sprzęt użytkuję całkiem intensywnie od dwóch miesięcy. Z tego co pamiętam płyta Ikea jeśli chodzi o cenę plasowała się mniej więcej pośrodku - kosztowała tyle co najtańszy Bosch ale można kupić taniej np. Teka. Odnośnie mikrofali i piekarnika - po prostu mieliśmy już dość szperania po internecie i chodzenia po sklepach ;) Kupowaliśmy meble kuchenne Ikea więc wzięliśmy od razu sprzęt - mam białą kuchnię i był to chyba jedyny sprzęt w kolorze białym jaki...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,124,75259067,75259067,Plyta_indukcyjna_Whirlpool_IKEA.html


Temat: niedrogie a dobre meble kuchenne-co polecacie?
Ja polecam IKEA, bo sama je mam od kilku lat. Fronty lakierowne, więc nie grozi im żadne rozwarstwianie. Na początek radzę jak najprostsze wyposażenie szafek czy szuflad i tańsze fronty. Potem ... wierzyć, że jest stamtąd). Bo niektóre fronty w salonach mebli kuchennych są podobne i o niebo droższe. Moja kuchnia jest dość duża, w salonie została wyceniona na 21000zł, a ja zapłaciłam ok. 8 tyś. z bogatym wyposażeniem (w cenie blat z Castoramy, bo potrzebowałam szer. ok. 90cm, a takim ikea nie dysponuje; kosztował ok. 1200zł). Dla mnie w tym wszystkim najważniejsza jest...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,49213,95265752,95265752,niedrogie_a_dobre_meble_kuchenne_co_polecacie_.html


Temat: sknerus
gazetach ale narazie nie mam kasy. ostatnio popsul sie nam tv cos z zasilaniem i kupilismy tv z gazety , facet ,ktory go sprzedal lubi nowosci , ten tv kosztuje normalnie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,32911,27622987,27622987,sknerus.html


Temat: Pomóżcie - przerosło mnie - IKEA
Wymierz swoją kuchnię wzdłuż i wszerz. Jedź do Ikea w tygodniu, kiedy nie ma tłumów, idź do działu kuchennego i poproś o pomoc kogoś z obsługi. Usiądziecie razem przy komputerze, dasz wymiary pomieszczenia i razem coś zaplanujecie - powiesz co chcesz mieć i pani wstawi Ci to do projektu. Może też podpowiedzieć wiele fajnych rozwiązań. Następnie dostaniesz do ręki projekt, spis mebli i ich wycenę. Potem zamów usługę pomiaru (ich wyliczenia często się różnią od mierzenia przez laików - mają jakieś swoje tajemnicze standardy). Kosztuje to stówę, ale oddadzą Ci ją, kiedy zamówisz meble. Jak już będziesz zdecydowana, jedziesz jeszcze raz do Ikei, zamawiasz meble w dziale kuchennym, dostajesz fakturę, idziesz do kasy-płacisz, potem do punktu obsługi klienta, zamawiasz transport i ewentualnie montaż. A potem cieszysz się funkcjonalną, śliczną kuchnią Ja próbowałam sama poustawiać meble w programie, ale mnie to przerosło. Oni mają ten program w małym palcu i do tego podpowiadają rzeczy, na które...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,583,86015375,86015375,Pomozcie_przeroslo_mnie_IKEA.html


Temat: kuchnia raz jeszcze-pomocy
kuchnia raz jeszcze-pomocy Kupiliśmy nowe M. Kuchnia spora, mieszkanie trzeba urządzić ładnie i funkcjonalnie bo może za rok lub dwa pojawią się jakieś dzieciaczki. Rozpoczeliśmy wędrówkę po salonach kuchennych i ogólnie się załamaliśmy. Meble RUST nam się podobały ale dowiedzieliśmy się że za 30 tys dostaniemy tylko laminaty, które nie różnią się od tych z IKEA a tam porównywalne meble moglibyśmy mieć ... kolory. Dla mnie porażka. A jak mi się nie spodoba co architekt wymyślił. Mamy dylemat. Dodam, że w starym M mamy małą kuchnię IKEA i jesteśmy z niej zadowoleni choć obecnie ... 9% ceny rynkowej (a nie naszej ze sklepu internetowego np.) za podłaczenie. Coraz bardziej się zniechęcam i myślę o IKEA. Tylko tutaj w architekta będę musiała pobawić się z mężem. Z jakich firm "kuchennych" jesteście zadowoleni i nie kosztowały Was za dużo... P.S wiem wiem temat oklepany i już czytałam forum ale nadal mam niedosyt info BRW odpada na starcie bo dostałam z zaskoczenia w głowę elementem szafy siostry i to skutecznie wybiło mi tą firmę z głowy. Za to IKEA choć masówka to jakość ma niezłą w stosunku do ceny.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,101915627,101915627,kuchnia_raz_jeszcze_pomocy.html


Temat: IKEA meble kuchenne
IKEA meble kuchenne Jak długo się czeka na montaż mebli od momentu podpisania umowy i ile kosztuje sam montaż.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,76595756,76595756,IKEA_meble_kuchenne.html


Temat: meble kuchenne black red white
że mi były potrzebne półki w mało ekspluatowanym pokoju - najlepiej za niewielką cenę - nie pamiętam do końca ile kosztowała nas szafa i komoda, ale nie sądzę żeby można było znaleźć alternatywę za 700. Jaka cena taka jakość - mnie to w zupełności wystarczy, mając małe dziecko nie mam zamiaru inwestować w drogie meble do jego pokoju. Mam meble kuchenne z ... plastik, ale tu akurat koszt wymiany to żaden problem. Zastanawiałam się nad meblami pod wymiar. W firmach krzyknęli mi po 8-9 tys za meble z frontem drewnianym. www.brwmielec.pl/oferta,aranzacje-nika-ekran.xml Tu koszty wyniosły ... nie mogłam dokupić do tego zestawu frontu do zmywarki - z BOK w BRW zero kontaktu. Udało mi się kupić front w ikea z inoxu. Reasumując - jeśli szukasz super porządnych mebli na pewno nie takńsze półki BRW. Te najwyższe półki można użytkować latami oczywiście godząc się z tym, że meble dostajesz w paczkach. Chyba, że chcesz aby przyszła profesjonalna firma, która...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,124,71039772,71039772,meble_kuchenne_black_red_white.html


Temat: Jak oszczędnie wykończyć mieszkanie? :)
Żaluzje też mam z ikea Lampy,pierdły dokupowałam sukcesywnie Szafe tak jak już pisałam dokupiłam później. Napisałam ile mi wystarczyło na wprowadzenie się- lampy nie są do tego niezbędne Nie przesadzaj,panele to ... bo akurat ikea wychodziła z serii, nie pamiętam ile kosztowała, ale napewno nie dużo bo ot tak sobie pojechałam i kupiłam, taki niezaplanowany wydatek Meble kuchenne? Wczoraj planowałam kuchnie w programie ikea,do prawie 2 razy większej kuchni szafki w średnidrogich frontach (nexus brąz- akurat mi się podoba) wyszły mnie dokładnie 6400, a nie żałowałam sobie wewnętrznego wyposażenia. Więc śmiało mogę przyjąć że ... gdyby wziął 5tys nawet to bym pamiętała Skoro mnie nie zablało to widocznie wziął mniej Do sypialni kupiłam w ikea materac sułtan z ramą,taki samodzielnie stojący na nóżkach,to akurat pamiętam,promocja była i chyba 450zł kosztował. Aha,pralkę dostałam w prezencie Nie twierdzę że mam tu marmury i parkiety. Ma podstawowe wyposażenie (którego ciągle używam) wystarczyło- bo wystarczyć musiało
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20012,106224435,106224435,Jak_oszczednie_wykonczyc_mieszkanie_.html


Temat: Pytanie o koszty wykonczenia mieszkania
do 20 000 można śmiało policzyć. Sprzęty liczmy po 2200 za element (płyta z piekarnikiem, zmywarka, lodówka, okap) = 8800 (co prawda np Ikea ma sprzęd by Whirlpool - gdzie płyta kosztuje 800 zł piekarnik 800 więc mamy już do przodu 600 zeta ) Zlew, bateria - jakieś 800 zeta Kuchnia po podsumowaniu wyjdzie od 17 600 do 30 000 za meble...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,40110,77121683,77121683,Pytanie_o_koszty_wykonczenia_mieszkania.html


Temat: dlaczego w kielcach nie ma IKEI
Tym razem Jurku nie zgadzam się z Tobą. Myślę, że IKEA nie jest niezbędna w Kielcach. Dla mnie byłby to kolejny hipermarket wyzyskujący do bólu koniunkture na rynku pracy. W IKEI byłem dwa razy: raz w Krakowie a drugi chyba pod Wrocławiem; prawdę pisząc nie powaliło mnie to, co tam zobaczyłem. Może dlatego, ze byłem z gościem, który zajmuje się produkcją mebli kuchennych oraz biurowych na wymiar....(?). Pojechaliśmy tam podpatrzec jakieś nowe pomysły/wzory. I ów gość wychwycił, że te meble, które były tańsze, były robione ze zdecydowanie gorszego materiału (tzn. np z cieńszej płyty... itd... nie znam się za bardzo na tym). No i ów gość powiedział mi, że zdecydowaną większość mebli, które byłby w stanie (sam) zrobić z pośród oglądanych - zrobił by taniej (w cenach dla klienta) niż oferowała IKEA. A jeżeli tak, to ja wolę zamówić meble u niego (widziałem co potrafi zrobić... jego meble są np. w kilku kieleckich bankach.. a ... meble (w bardzo przystępnej cenie - wiem co mówię; wiozłem meble kuchenne z Kielc do Sosnowca - ludzie nie chcieli uwierzyć, że tylko tyle kosztują) powoduje, że IKEA nie bardzo czuje możliwość wkręcenia się na rynek. I niech tak zostanie. Wolałbym, żeby to DEK postawił jakiś obiekt na takich zasadach jak IKEA gdzies w Radomiu (jest tam już IKEA?) albo w innej Częstochowie. Wtedy trzeba by było wozić meble z Kielc (kilku kierowcow miałoby pracę), trzeba by było kupić jakieś samochody(to samo; salony, serwisy).. itd, itd... i pieniążki byłyby obracane od tego w ... M1, Geanta, TESCO .... czy coś innego ..??? A IKEA coś sponsoruje ?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,60,514529,514529,dlaczego_w_kielcach_nie_ma_IKEI.html









Formularz

POst

Post*

**Add some explanations if needed