Nasze włosy - naszewlosy

Temat: mój miesięczny synek nie może spać
mój miesięczny synek nie może spać dziewczyny jak to jest z tą kolką?u mojego syna trwa już 6 dni tzn.zaczyna się o 4 rano i kończy o 22.A objawia się tym że maluszek cały czas nie spi tzn zapada w drzemki 3 min a po chwili się budzi i strasznie pręży męczy się biedaczek bo widze że chce zasnąc a nie może.A przecież niemowlę potrzebuje 20 god snu na dobę.lekarka przepisała kropelki sab simplex iczopki ale nic nie pomamaga.A ja masuje ,nosze na lotnika,grzeje pieluszki ale nic nie pomaga.Z tego co słyszałam to dzieci krzyczą przez 3 4 godz, a potem mija.A u mojego maluszka trwa to tyle czasu.czy wasze dzidzie miały podobnie,że męczyły sie przez cały dzień?niewiem już co robic a dzidzius ma już sine oczka z niewyspania płakać się chce...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,570,13257571,13257571,moj_miesieczny_synek_nie_moze_spac.html



Temat: im starsza tym częściej wstaje w nocy na cyca
Witam, u nas jest podobnie, moja 18 miesięczna Zuzka też daje mi od jakiegoś czasu nieźle popalić.Karmienie, zwłaszcza w nocy staje się coraz bardziej meczące, głównie ze względu na niesamowitą częstotliwość. W dzień jest jeszcze jako tako, pracuję, więc do godz 16 Zuzia je "normalne" jedzenie, zupki, owoce, chrupki, jest alergiczką, więc uważamy na jej dietę. Po przyjściu z pracy od razu ... przypadku w ogóle nie działa, bo Zuzka nie tolerowała go od niemowlaka. Już nie mam pomysłu co robić. Chciałabym w możliwie krótkim czasie odstawić czy choć zmniejszyć te nocne karmienia i nauczyć ją spać samodzielnie, ale nie wiem za co się zabrać najpierw. Może ktoś miał podobne problemy, albo chociaż ma pomysł jak z tego wybrnąć. Będę wdzięczna za rady. Pozdrawiam serdecznie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,570,16645085,16645085,im_starsza_tym_czesciej_wstaje_w_nocy_na_cyca.html


Temat: Brak Apetytu u 4 miesiecznego niemowlaka! Co robic
Brak Apetytu u 4 miesiecznego niemowlaka! Co robic Witam, moj synek Adas ma prawie 4 miesiace a od kilku dni robi tak ze strasznie mało je w dzien a je na potege w nocy, nie wiem juz sama co sie dzieje, jestem nie wyspana w nocy bo co go odłoze do łozeczka to po godzinie znowu do łozka mojego i meza wraca bo chce cyca. A w dzien nie ma kiedy sie wyspac bo tez nie za duzo spi. Przybiera ładnie na wadze, siusia ok. Pieluszka jak była mokra tak jest zawsze tak...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,570,82406018,82406018,Brak_Apetytu_u_4_miesiecznego_niemowlaka_Co_robic.html


Temat: Czy wybudzać do jedzenia w dzień?
Czy wybudzać do jedzenia w dzień? Mój mały ma 11 tygodni. Ładnie przybiera (ok 200g tygodniowo). Ostatnio dość długo śpi w dzień (ciurkiem potrafi spać nawet 3 godziny). No i nie wiem,czy go wybudzać czy nie. Bo między karmieniami robi się nawet 4-4 i pół godziny. W nocy nie wybudzam, ale w dzień to nie wiem. Ile razy dziennie powinno jeść 2 i pół miesięczne niemowlę? Czytałam że 8 razy, ale ja na pewno tyle razy nie karmię (no chyba, że jest gorąco - to mu się częściej chce - co 1,5 - 2 godziny).
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,570,82408011,82408011,Czy_wybudzac_do_jedzenia_w_dzien_.html


Temat: synek nie chce spac w dzien
synek nie chce spac w dzien Czy to normalne, ze 6-miesieczne niemowle nie spi przez 5 godzin? Do niedawna synek spal co 2.5-3,5 h, teraz przy kazdej probie usypiania placze, wyrywa sie, wygina sie, dopiero kiedy pozwalam mu na zabawe uspokaja sie. Budzi sie o 8 rano i zasypia dopiero na spacerze okolo 13, spi 1.5-3h i pozniej zasypia dopiero okolo 21 a czasem nawet 22. Nie wiem czy mam sie dostosowac do jego rytmu czy jakos nauczyc go wiecej spac w ciagu dnia? prosze o rade
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,907,89329517,89329517,synek_nie_chce_spac_w_dzien.html


Temat: Ciąża, jak poradzić z tą myślą jesetm załamana!
nadzieję, że jednak będzie okres. Ale tu macie może rację, że stres to może opóźnić? Naprawdę się boję, bo wiem już co to znaczy niemowlę. Najgorzej, że nie mogę spać w nocy, śpię po 2-3 godziny na dobę. W dzień jeszcze jakoś mija, ale ogólnie to jakiś koszmar teraz przeżywam. Nie wiem, co mam jeszcze zrobić, czekać?! Jakim sposobem mogę się dowiedzieć...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,98073475,98073475,Ciaza_jak_poradzic_z_ta_mysla_jesetm_zalamana_.html


Temat: Ile razy karmicie piersią (dzień+noc)??
Mam 8 miesięczną Emilke. Do 7 m. karmiłam ją tylko piersią. Zaspiała też przy piersi. Bardzo ciężko szło mi wprowadzanie nowych pokarmow, dlatego piers byla w ciaglym uzyciu. Jak lekarka mnie zobaczyla kazala drastycznie zmniejszyc karmienie piersia {waze 45 kg}. potem przeczytałam ze 8 miesieczne niemowle nie powinno jesc w nocy. udalo sie. mala je wieczorem ok 150ml kaszki i dostaje piers na dobranoc {zasypia przy niej ok. godz. 20}, budzi sie teraz ok 7 rano i znow dostaje cycka. noc mam dla siebie. wczesniej budzila sie 3 razy w nocy. pierwsza noc bez cycka byla straszna. ok 12 w nocy zaczela plakac i plakala 2 godz. glaskalam ja po glowce i podawalam wode. pozniej obudzila sie kolo czwartej poplakala 5 min. i zasnela. druga noc to jeden 15 min placz. teraz spi cala noc. badz konsekwentna w nocy a w dzien karm ile wlezie. ja mala usypiam w naszym luzku a potem odkladam ja...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,579,50741675,50741675,Ile_razy_karmicie_piersia_dzien_noc_.html


Temat: sen niemowlaka,prosze o pomoc
sen niemowlaka,prosze o pomoc mam 2,5 miesieczną córke i mam pewien problem. Otóz ona bardzo mało spi( i to od urodzenia).w dzien potrafi wogóle nie spac,jest senna zmeczona a i tak nie śpi. w nocy jest troszke lepiej, zje(piers) i w ok 1-2 godziny uda sie ją uspic. Ale w dzien horror,przy piersi jak poje to podsypia ale za jakies 10minut sie budzi. czasem wystarczy jej pół godzinki snu o jest zupełnie wyspana.mozna powiedziec ze w ciagu dnia to sa takie drzemki(najczesciej na rekach,bo wiekszosc prób odłozenia jej konczy sie pobudka). Prosze napiszcie jak spia wasze dzieci i czy to normalne ze ona tyle spi (srednio 12 godz.na dobe z czego wiekszosc-9 w nocy). prosze pomózcie bo jestem juz zmeczona ,nie mam juz sił,czasem...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,659,19655083,19655083,sen_niemowlaka_prosze_o_pomoc.html


Temat: jest mi zle...dziecko zabralo mi wolnosc...
virtual_moth napisała: > Żartujesz - śpi, je, czasami powrzeszczy (nawet jesli mialoby to być 5 godzin > na dobę). Masz po prostu coś takiego jak interwały. pozazdrościć z mojej dotychczasowej trójki tylko jedno podpada pod ten opis > Tragedia jest w wieku 0,8-1,5 roku. Przestaje spać. W wieku 1,5 wymagające tak > jak niemowlę, tyle że bez_przerwy, z max godziną-dwie snu na dzień. ten schemat pasuje do moich w wieku 4-8 miesięcy i to rzeczywiście tragiczny czas... za to 9-10-miesięczne już przemieszczają się same, potrafią czymś się zająć (niech to będzie rozwijanie całych...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,567,52037713,52037713,jest_mi_zle_dziecko_zabralo_mi_wolnosc_.html


Temat: Nadpopudliwe,nerwowe 9-miesięczne niemowle???
Nadpopudliwe,nerwowe 9-miesięczne niemowle??? Witajcie Drogie mamusie,czy wasze dzieci w tym wieku też są aż tak ruchliwe,że się nieda ani przewinąć,ani ubrać itd. Ja już nie mam siły.Mój synek non stop się rusza,wygina,rzuca.Cały czas się obraca na brzuch,są trudności przy zmianie pieluch.Nie może usiedzieć na kolanach spokojnie,bo od razu się wyrywa.Tylko by cały czas raczkował.A jak jest zmęczony i chce mu się spać to warjuje,przekręca się,rzuca w łózeczku i nie może zasnąć.Nie da się przy nim nic zrobić,bo cały czas skacze. Ma tyle energi,że potrafi się bawić przez 8 godzin,tyle że nie sam.Trzeba za nim biegać,bo jak raczkuje to wszędzie.I tak potrafi przez prawie cały dzień.Już się nawet zastanawiałam czy nie pójść z nim do lekarza,może ma ADHD? Napiszcie,proszę.To moje pierwsze dziecko i nie wiem...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,572,33562574,33562574,Nadpopudliwe_nerwowe_9_miesieczne_niemowle_.html


Temat: sen u 2miesieczniaka
sen u 2miesieczniaka Mam pytanie, ile mniej wiecej przesypiaja 2 miesieczne niemowleta w ciagu dnia? Moj syn odkad skonczyl 2 tydzien zycia praktycznie nie sypial w dzien, jak w sumie uzbieralo sie 3 godzinki to bylo bardzo dobrze. Pediatra na moje watpliwosci(bylam przekonana ze tak male dzieciatko wylacznie je i spi)stwierdzil ze ten typ tak ma i zeby sie nie martwic. Juz ... zastanawiam nawet czy nie za dlugo, bo bywa i tak, ze po karmieniu odloze go do hustawki i spi tak do nastepnego karmienia itd (przesypia ok 6-7 godzin)...Jak sprawa snu wyglada...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,572,52930147,52930147,sen_u_2miesieczniaka.html


Temat: Aktywnośc 7 miesięczniaka
Aktywnośc 7 miesięczniaka Witajcie. Zdaje sobie sprawę, że sen i aktywnośc to indywidualna cecha u każdego niemowlaka, ale zastanawiam się ile czasu Wasze 7-miesięczne dzieci są w ciągu dnia aktywne, ile razy śpią i jak długie są to drzemki. I jak wyglądają nocki. Czy dzieci karmione piersią często budzą się jeszcze na karmienie? Moja Mała w dzień śpi krótko, a często. Jej aktywnośc to ok 2 godziny i potem już trze oczy i robi się marudna. Pediatra powiedziała,że ten czas aktywności jest za krótki. Próbowałam go wydłużyc ale skutek był beznadziejny - dziecko...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,572,99268408,99268408,Aktywnosc_7_miesieczniaka.html


Temat: Kiedy prześpi całą noc?
riddle1 napisała: > Moj synek ma teraz 5 i pół miesiąca i nie przespał jeszcze ani jednej nocy > całej. Zasypia o godzinie 24 i jak w zegarku budzi sie co trzy godziny na > cycka.Tak jest noc w noc...3,6,9. Mąż przestał sobie nastawiać budzik. . W > dzien Eryk śpi raz albo dwa razy po 30 minut. Wydaje mi sie, ze to trochę za > mało snu jak na takiego maluszka. Poradzcie co robić zeby zasypiał wcześniej > i powiedzcie czy to norma ze jeszce budzi sie w nocy. > Pozdrawiam Riddle1 Witaj Mam wrażenie, że to jak najbardziej normalne, że 5 i pół miesięczne niemowlę budzi się jeszcze w nocy, a wręcz za jakieś osiągnięcie należy uznać to, że są to stałe pory karmienia. Bo znam mamy, które nie dość że nie przesypiają nocy, to jeszcze są to bardzo ruchome i niestałe godziny nocne. No cóż, tak to już jest... Sama też się...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,572,8667261,8667261,Kiedy_przespi_cala_noc_.html


Temat: Ile ważą Wasze 4 miesięczne dzieciaczki????
... przy tym jest bardzo duza i wyglada jak 6 miesieczne niemowle i moja droga driadeo ja jej nie przekarmiam....karmie ja co 3-4 godziny butelka, czasami w dzien spi ponad 5 godzin...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,572,12345140,12345140,Ile_waza_Wasze_4_miesieczne_dzieciaczki_.html


Temat: wieczorne pobudzenie niemowlęcia
Paula29 Cześć dawno nie rozmawiałyśmy. Mój Mateusz ma równo 2 miesiące urodził się 6 grudnia. W ciągu dnia śpi ok 2-3 godzin w południe i to tyle więcej nie śpi a to nie jest dużo jak na 2 miesięczne niemowle. A mimo wszystko do 24 nie można go uśpić, zaczyna wyć ok 20 i tak do 24. Daje mu infacol i masuje brzuszek i leży w dzień na brzuchu ale to nic nie pomaga. Oszaleć można jestem wykończona tym jego wyciem, mam tylko nadzieije że to mu przejdzie ((((( pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,572,90842513,90842513,wieczorne_pobudzenie_niemowlecia.html


Temat: Ile powinno sypiać 3-4 miesięczne niemowlę
Ile powinno sypiać 3-4 miesięczne niemowlę Moj synek zasypia na noc po kąpieli o 20.00 i spi do 1.00-2.00 w nocy (na karmienie ale nie zasypia od razu bo go zawsze wierci w brzuszku,ma gazy i zasypia dopiero po godzinie od wybudzenia)i od tamtej pory budzi sie na karmienie co 2-3 godzinki.Czy wasze maleństwa przesypiają już całą noc?Czy macie na to jakies sposoby? co do spania w dzień to w domku spi ok. 3 razy po 35 min(zawsze tylko tyle!) i na spacerze ok 2,5 godziny.Wydaje mi sie ze moglby spac wiecej..A jak...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,572,58967535,58967535,Ile_powinno_sypiac_3_4_miesieczne_niemowle.html


Temat: Ile powinno spac 6 miesieczne dziecko?
Ile powinno spac 6 miesieczne dziecko? Pani Doktor, Prosze mi doradzic czy jestem w stanie nauczyc synka spac dluzej? Wydaje mi sie, ze spi niewiele. A wyglada to nastepujaco: - po wieczornej kapieli i jedzeniu (duuuza porcja) zasypia ok. 20.15 a wstaje ok 5.30 czasami o 6.00, niestety jednak w nocy budzi sie na godzine, poltorej zeby sobie pogadac (nie je juz w nocy, baaardzo rzadko udaje mu sie przespac noc bez tej przerwy na godzinne gaworzenie). W sumie to daje ok. 9 godz snu (po odliczeniu przerwy na gaworzenie). W dzien ucina ... lepiej Czy jest jakakolwiek szansa nauczenia synka zeby sypial wiecej w nocy? (zeby mu sie dzien z noca nie pomylil) A moze pani Doktor moglaby polecic kogos podobnego do Tracy Hogg, gdzie moglabym zasiegnac porady o sen niemowlaka? Niestety ilekroc jestesmy na jakiejs wizycie kontrolnej, lekarze wzruszaja ramionami i mowia, ze to taka uroda, a ja tymczasem slaniam sie z nog ((...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,572,78307146,78307146,Ile_powinno_spac_6_miesieczne_dziecko_.html


Temat: 3-miesięczne niemowle i telewizja
3-miesięczne niemowle i telewizja Mój raczej niespokojny i absorbujacy synek uwielbia ogladać telewizję. W dzień mało śpi i sam raczej też za długo nie poleży. Zabawki też na bardzo krotko potrafią go zaciekawić. Przy telewizorze potrafi leżeć nawet do godziny, co daje mi możliwośc wytchnienia. Kładę go w odległości tak ok 3 metrów od ekranu.Zastanawiam się, czy nie robię krzywdy dzicku pzwalając...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,572,40836297,40836297,3_miesieczne_niemowle_i_telewizja.html


Temat: Mało śpi
Mało śpi Ile powinno spać 3,4-miesięczne niemowlę? Moje słoneczko w ciągu dnia (tj. od 6,7 rano do 19,20 wieczorem) prawie nic nie śpi. Zasypia 2 lub 3 razy (czasami wcale) na jakieś pół godziny lub 15 minut. W nocy budzi się co 2 godziny do karmienia. Każde zaśnięcie w dzień to rozpacz - oczka czerwone, tarte łapkami i płacz. Więcej czasu zajmuje...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,572,5254343,5254343,Malo_spi.html


Temat: Wpływ pogody na niemowle
Wpływ pogody na niemowle Mój 2,5 miesięczny synek jest bardzo dzisiaj senny. Od urodzenia bardzo mało śpi w dzien a dzisiaj był aktywny może z 2,5 godziny łącznie z jedzeniem przy ... nieżyt ucha. Gorączki nie ma nie przepisał antybiotyku tylko atecortin do ucha i lakcid na brzucho. Troche się martwie że taki senny, od urodzenia tak nie spał w dzien
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,572,32174011,32174011,Wplyw_pogody_na_niemowle.html


Temat: Pani Moniko - m in.: mało spi!!!!!!!!
Witaj! chyba pomyliłas forum pani Monika jeST NA FORUM KARMIENIE PIERSIĄ może twój synek się nie najada i dlatego nie spi bo głodny? 2 miesięczne niemowlę je nawet co godzine więc się nie przejmuj i nie przetrzymuj go broń boże! daj mu jeśc jak tylko tego chce. mój synek był przy cycku co godzine i godzine również jadł!tylko że ja karmiłam piersią ... płakał to rzeczywiście może być brzuszek.mój synek też nie spał cały dzien ale to z powodu brzuszka starałam się kłaść go na brzuchu.,masowałam brzuszek,ogrzewałam podawałam gripe water itp. ale nalepiej niech...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,572,16798785,16798785,Pani_Moniko_m_in_malo_spi_.html









Formularz

POst

Post*

**Add some explanations if needed